Transport si retururi

EverySeason.ro va pune la dispozitie livrarea rapida prin Urgent Cargus, DPD sau Fan Courier cu urmatoarele termene de livrare:

1-2 zile lucratoare pentru Bucuresti

2-3 zile lucratoare oriunde in tara.

Comenzile primite inainte de ora 13.30 sunt procesate in aceeasi zi si livrate cel tarziu in a treia zi lucratoare. Cele primite dupa aceasta ora, vor fi livrate cel tarziu in a patra zi lucratoare.

Intarzieri pot aparea doar ca urmare a nerespectarii, de catre firmele de curierat, a programului de livrari prestabilit.

Costurile se calculeaza in functie de greutatea volumetrica a coletului, iar ele se afiseaza automat la finalizarea comenzii.

Pentru plata in sistem ramburs, se va achita un cost suplimentar de aproximati 7.50RON ( aceasta taxa este inclusa in totalul de plata afisat la ultimul pas din finalizarea comenzii).

ATENTIE! Anumite localitati din tara nu intra in aria de acoperire a curierilor, motiv pentru care se vor emite taxe calculate in functie de numarul kilometrilor suplimentari. In acest caz, veti primi un e-mail sau un telefon de la echipa noastra, in care vi se va comunica valoarea costului de transport final, calculata conform tarifelor aplicate de catre colaboratorii nostri.


Pentru a verifica daca va aflati in aria de acoperire Fan Courier, va rugam sa accesati pagina www.fancourier.ro si apasati butonul ACOPERIRE.  introduceti localitatea dvs. , iar jos, in rosu, se afiseaza numarul de km suplimentari). Daca se va afisa valoarea zero, nu exista costuri suplimentare.

Pentru fiecare km suplimentar, se va adauga la valoarea finala a facturii, o taxa de aproximativ 1.2RON pentru fiecare km suplimentar.

Ne puteti contacta telefonic pentru orice nelamuriri.



Program livrari:

Luni - Vineri: 9:00 - 17:00

Sambata: 9:00- 14:00

Livrare Sambata: Pentru livrare in zilele de sambata va rugam sa adaugati o nota in rubrica de mentiuni din pagina de plasare a comenzii.


Procedura de livrare: 

Agentul companiei de curierat va livra coletele la adresa specificata de catre beneficiar. Beneficiarul se va asigura ca la data livrarii comenzii sa fie de gasit la adresa de livrare pentru a prelua comanda.

In cazul in care cumparatorul doreste livrarea intr-un anumit interval specific, are datoria de a ne informa in momentul plasarii comenzii prin utilizarea campului "Comentarii Comanda" din pagina de trimitere comanda. Aceste note for fi adaugate la avizul de insotire a marfii.

In cazul in care agentul firmei de curierat nu va gasi destinatarul la adresa specificata, va depozita coletul la sediul cel mai apropiat. pentru maxim 7 zile de la data comenzii. Cumparatorul va trebui sa ridice coletele de la sediul firmei de curierat, in termen de 2 zile lucratoare. Cumparatorul care nu a ridicat coletul va fi inregistrat pe o lista si nu va mai beneficia de posibilitatea efectuarii de comenzi  in cadrul site-ului www.everyseason.ro

ATENTIE! La preluarea coletului, va recomandam sa verificati daca coletul este intact, nu a suferit avarii si nu este deteriorat datorita conditiilor de transport.

Cumparatorul are dreptul sa refuze un colet deteriorat, cu conditia de a intocmi un proces verbal de constatare in acest sens de fata cu agentul curierului care efectueaza livrarea.

Nu ne putem asuma raspunderea pentru coletele care sunt avariate in tranzit.

Daca ati ales metoda de plata ramburs, in momentul livrarii coletului, agentul firmei de curierat va colecta suma reprezentand: costul produselor, costul de transport si contravaloarea rambursului.

Factura, se va emite online si va contine contravaloarea produselor comandate si taxele de livrare aferente dupa caz.
S.C. Every Seasons Experts S.R.L. firma detinatoare a magazinului everyseason.ro . nu se va face raspunzator in cazurile in care coletele nu se livreaza la timp, datorita unor erori ale companiei de curierat. 
In cazul in care cumparatorul nu primeste un colet la termenul asteptat, este sfatuit sa ne contacteze telefonic la nr. 0763887467 sau prin email la office@everyseason.ro 


Retururi:

Produsele achizitionate de pe everyseaon.ro beneficiaza de dreptul de retur legal de 14 de zile calendaristice, garantat in cazul contractelor la distanta sau in afara spatiilor comerciale de catre legislatia comerciala romana prin ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014. Mai multe detalii pe situl ANPC sau in acest articol din cotidianul Adevarul sub forma de intrebari si raspunsuri.

Dupa 14 zile, produsele pot fi returnate doar in baza certificatelor de garantie sau politicii de garantie aplicabile conform legii, in functie de natura produselor.
Pentru a returna un produs in 14 de zile, trebuie sa ne instiintati in aceasta privinta cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data primirii produselor achizitionate, in scris pe mail la adresa office@everyseason.ro sau prin SMS la telefon 0763-887467.
EverySeason.ro va organiza si va va comunica telefonic sau in scris data colectarii coletului in vederea returnarii prin curierul agreat. Doar Everyseason face comanda la curier pentru ridicarea retururilor. Nu vom primi colete trimise prin alta modalitate, intrucat nu vom putea sti de unde vin acestea si daca produsele returnate indeplinesc conditiile de retur.

Costul transportului produselor returnate in termen de 14zile, conform legii comertului online, vor fi suportate de catre client.

Pentru reclamatii privind defecte/neconformitati ale produselor, va rugam sa ne trimiteti email cu detalii la adresa office@everyseason.ro

Pentru articolele GONFLABILE , beneficiati de o garantie tehnica de 72 ore de la receptia comenzii! Orice reclamatie, dupa acest interval, este supusa verificarilor departamentului service a firmei distribuitoare a produsului, procedura de retur, in acest caz, fiin descrisa mai jos:

Produsele returnate trebuie sa fie insotite de certificatul de garantie (unde este cazul) si o copie a facturii de achizitie daca ati primit o factura fizica. In cazul in care ati primit o factura electronica va rugam sa ne trimiteti factura pe email la adresa office@everyseason.ro.


Va rugam sa ne contacati in scris, la adresa office@everyseason.ro, pentru a descrie cat mai detaliat natura defectiunii constatate. Ulterior va vom contacta, in maxim 24h, pentru a va confirma primirea reclamatiei si caile propuse spre rezolvare.

Pentru ca un produs sa ajunga in service, acesta va fi strans si impachetat cat mai bine pentru transport. Firma noastra va trimite curierul la adresa indicata de dvs, pentru a ridica returul. Raspunsul de la dept. Service va veni in15 zile. Daca se constata ca este un defect de fabricatie, vi se va returna in contul bancar suma formata din valoarea produsului si a taxei de retur suportata de dvs initial. Suma va fi virata in contul dvs in maxim 5 zile lucratoare.

In cazul in care se constata ca produsul a fost deteriorat in urma unei utilizari neadecvate, acesta poate fi reparat de noi, contracost si trimis inapoi la adresa dvs. In acest caz, costul de transport va fi suportat de dvs.

Pentru returnarea produselor in privinta carora va razganditi in termen de 14 zile de la achizitie, veti suporta costul de transport aferent returului si orice reducere acordata la comanda dvs.

Aceste reguli sunt aplicabile tuturor comenzilor procesate de catre Every Seasons Experts,  indiferent de modalitatea de lansare a comenzii ( online, telefonic, prin sms sau alte cai).


Pentru articolele gonflabile marca INTEX, departamentul service se afla la adresa:Bucuresti, Bld. Iuliu Maniu nr.87, incinta Nufarul. Programul de lucru : L-V, orele 10.00-18.00



Costuri suportate de catre cumparator:
- costuri de retur si transport curier pentru produsele pe care le returnati (renuntati la achizitionarea lor);ATENTIE! Se returneaza doar produsele care nu au suferit modificari de orice fel, nu au fost utilizate neconform sau au ambajale deteriorate (asadar, doar produsele care sunt in stare vandabila)
- costuri de retur si transport curier pentru produsele pe care doriti sa le schimbati cu alte produse, modele, culori diferite;


Costuri suportate de catre vanzator:
- in cazul in care primiti produse care nu sunt conforme cu specificatiile din oferta afisata pe everyseason.ro,
- in cazul in care primiti produse care nu sunt conforme cu comanda plasata pe everyseason.ro;

- in cazul in care un produs gonflabil este returnat in maxim 48h de la receptie, la constatarea unui defect de fabricatie.


In situatia in care au fost achizitionate mai multe produse similare, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate si in conditia in care au fost trimise catre dumneavoastra.
Produsele returnate trebuie sa fie insotite de certificatul de garantie in original (unde este cazul) si o copie a facturii de achizitie daca ati primit o factura fizica. In cazul in care ati primit o factura electronica va rugam sa ne trimiteti factura pe email la adresa office@everyseason.ro.

Exceptii:
Aceste produse si categorii de produse pot fi returnate in intervalul de 14 zile, doar daca sunt sigilate si neutilizate:

- Articole gonflabile marcile Intex si Bestway.
- Articole de imbracaminte si incaltaminte bebelusi
- Articole pentru gravide(haine, accesorii maternitate etc)

Va multumim pentru alegerea facuta.